مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

..........

1392/2/14 16:34
نویسنده : مامان فاطمه
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسرم این کادوی روز زن باباواسه منه

مانی

شما هم بهم گفتی مامان تولدت مبارک نازی پسرم.

راستی هر وقت بزرگ شدی به خانومت بگی روزت مبارک یا حداکثر یه شاخه گل بخر واسش کافیهشیطانشیطاننیشخندنیشخند

اینم وقتی مانی خواست دختر بشه موهاشو گل سر زدمخنده

مانی

مانی

نازی اگه لباس دخترونه بپوشی عین دخترا میشیخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان سويل و اراز
14 اردیبهشت 92 16:56
من فكر كردم خواهر ماني جونه البته ميدونم خواهر نداره هااااااا ولي يه لحظه اينطوري شدم كادوتونم مباركتون باشه خيلي قشنگه البته قبل از همه چيز سلام و روزتون مبارك


ممنون اره خیلی رشبیه دختر شده
معصومه
14 اردیبهشت 92 17:46
ای جااااااااااان..ینی فرقی نداره با دختراها... الهیییییییی..ماشاالله


کادوت هم مبالک باشه مادرشوهر خبیث<ممنون


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
14 اردیبهشت 92 18:14
دست ِ همسریت درد نکنه.

کادو جالب و ماندگاری هستش

هههه... خوبه دیگه؟! چهره ی دخملی ِ آینده ت هم مشخص شد.


ممنون فعلا یکی کافیه
امیر مهدی و عمی
14 اردیبهشت 92 19:09
سلام مامانی روزتون با اندکی تاخیر مبارک
کادتون هم خیلی زیباست



ممنون
مامان یزدان
15 اردیبهشت 92 8:09
دست آقای همسر درد نکنه.چه کادوی قشنگی.
سیمرغ
15 اردیبهشت 92 11:00
آخی، نازشو برم که ماهه، بزرگ بشه یه شاهه
دست باباشم درد نکنه، چرا اینقده زحمت کشیده.
خدا همه تونو واسه هم نگه داره


مرمر(مامی کسرا)
16 اردیبهشت 92 7:24
مبارکت باشه عزیزم.....
مامان مهرو
16 اردیبهشت 92 17:48
سلام روزتون مبارک مانی جون اگه دختر بودی خیلی ناناز بودی حالام که پسری خیلی جیگری
مرمر(مامی کسرا)
16 اردیبهشت 92 19:00
من امروز عکس مانی جونو تو سایت هدهد دیدم.....اشتباه که نمیکنم مانی خودمون بود دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟
اره دادم ولی خودم ندیدم
باران
17 اردیبهشت 92 13:21
سلام وای که چقدر مانی نازه خدا... کادوی نازی گرفتین خانومی اینم از طرف من آپم سربزنی خوشحال میشم
مامان ماني جون
17 اردیبهشت 92 19:30
چه مادر شوهر ... جنسي روزت مبارك عزيزم
م خط خطی
18 اردیبهشت 92 15:49
وای خدای من
مانی اصلا با دخترا مو نمیزنه
شده کپپپپپپپپپ دخترا
هزار ماشالا
خیلی ناز و جیگره
خدا حفظش کنه


اره با لباس پسرونه باز میپرسن دختر یا پسر
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
24 اردیبهشت 92 11:32
هههه...

یه سوال:

جنس کادوی بابایی به مناسب روز زن که بهت داده، چیه؟!!!

مدیونی اگر فکر کنی که دارم فضولی میکنم.


فضول چیه او او نه خانوم قلم زنی اصفهان جنسش آ آقاهه گفت یادم رفت برنز یه همچین چیزی فک زنم در هر حال فلزهه